nära döden upplevelse och igvarning

Sitter hemma med min 10kilos bebis knäet. Mitt katt alltså, haha. Idag så kom jag till skolan runt ett iallfall, tog en morgoncigg med Melinda och gick sedan till första lektionen. Gjorde ingenting som vanligt, sen så hade jag engelska och Kuru kom förbi i skolan och var med på den lektionen. Sen så satt vi vid mina skåp med Solina och planerade lite. Lite hemska planer, men sjukt roliga haha! Sen på vägen hem stannade vi för att köpa sallad och när vi börjar äta så sätter min lillasyster plötsligt i halsen, bli röd som en tomat i ansitket och kan inte andas. Hör mamma skrika haimlich (fråga mig inte om stavningen) manövern och pappa flyger upp. Sen efter lite dreggel och en kycklingbit på stolen så var det över. Fast hör henne fortfarande hosta där nere.. Läskigt. Fick en igvarning hem idag också, fan jag orkar inte skolan! Jävla estisk verksamhet, vad ska jag med det till? Förstår verkligen inte.

Kommentarer
Postat av: Nadja

O...en katt på tio kilo ! coolt

2009-02-05 @ 18:55:22
URL: http://nayjay.blogg.se/
Postat av: Tina

sv; Ja det tycker jag allt :)

2009-02-05 @ 19:14:47
URL: http://tinaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0