så var det söndag igen

Tiden går så fort, så det är nästan sjukt. Min lillasyster har spenderat helgen i finnåker med konfen, alltså var det två år sen jag var där. Känns som det var nyss jag var deprimerad över att åka och började gråta på väg till bussen pga av en lite konstig händelse. Men iallafall, nu är jag själv hos Hanna igen. Hon och Emma är och kollar på en ny mobil till Emma och jag orkade inte åka med, ser verkligen sliten ut och har ingen ork. Om ett tag ska jag dra mig hemåt och duscha och sen bara ta det lugnt. Det ska bli skönt, så hör av mig om ett par timmar.

Kommentarer
Postat av: Sara

Haft en bra helg?

2009-02-08 @ 19:46:12
URL: http://ertansara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0