dags att sova

Nu är jag hemma efter en hel helg hos Hanna, som vanligt. Har precis duschat, kollat igenom massa bloggar och bilddagböcker. Så ska krypa ner med täcket i soffan nu och somna in till något halvbra program. Ska ju faktiskt upp till skolan imorgon, men har verkliegn lust att vara hemma! Men tror inet jag kommer få det med tanke på allting jag har missat i skolan. Har en känsla av att jag har matteprov på tisdag, men är inte säker. Men nu ska jag iallafall dra mig bort härifrån, godnatt alla.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Oj inte ätit godis på ett år! Starkt gjort! Jag har försökt sluta äta godis flera gånger, men det går bara inte. Men jag ska inte ge upp! :)

2009-02-02 @ 00:13:04
URL: http://miniskea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0