godmorgon världen

Har varit vaken i ett par timmar nu, sitter och kollar på my super sweet 16 med Hanna. Bortskämda jävlar är vad dom är! Blir både avundsjuk och irriterad när jag kollar på detta program, dom är så uppblåsta och snorkiga. Men iallafall så somnade jag tidigt igår, därför blev det inte mera inlägg. Däckade innan tolv.. Ganska ovanligt, men vaknade runt 2-3 igen för att nötterna i Teneriffa ringde mig. Skönt att prata med dom iallafall, skönt att dom kommer hem snart också.. Saknar dom verkligen. Har inte hunnit göra så mycket idag heller, kollat några avsnitt av vänner från sesong ett. Fan så dom ser ut, haha. Sen har vi ätit lunch, nudlar! Haha, som gamla tider. Men orkade inte ens ett helt paket. Det är skönt, min magsäck börjar krympa :-) Men nu ska jag vara social med min lilla vän!


Kommentarer
Postat av: Anabanana :D

Ja visst är den fin! Love it! Haha my super sweet 16 brukar jag också kolla på, är lite skoj men jag håller med sånna jäkla bortskämda ungar, att de inte skäms liksom.. :P Ha det bäst!

2009-02-07 @ 12:55:39
URL: http://annsing.blogg.se/
Postat av: Vanja

Ja det har jag. Jag har 12 kg o gå ner som jag har gått upp tack vare alla onyttigheter :-( Så jag ska gå ner först o sen äta med måtta.

2009-02-07 @ 13:34:01
URL: http://vanjas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0