godnatt alla

Kom precis hem från Tillberga. Har varit hemma hos Hanna som jag skrev i ett av dom tidigare inläggen, hann knappt komma innanför dörren innan jag satt mig här. Egentligen har jag inte så mycket att säga förutom att jag är hungrig! Nej inte hungrig.. Mer sugen på något. Tre påsar pulvar och en tallrik grönsaker är inget min mage nöjer sig med. Men det är dags att det vänjer sig, för nu är jag taggad för att bli smal! Tränade med hannas magsak idag också, hoppas nästan på träningsvärk. Ska köra lite med min snart också, men först ska jag duscha! Tar och säger godnatt nu, så hörs vi imorgon.

Kommentarer
Postat av: Sandra Tjulin

ett litet tips till er som har svårt att komma upp på morgonen :)http://sandratjulins.blogg.se/2009/february/tips-till-er-snoozare.html#comment

2009-02-03 @ 23:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0