sovmorgon

Sitter hos Hanna igen, fast hon ligger och sover. Börjar tio över tolv idag, så mormor kommer och hämtar mig om en timme. Sen är det tre lektioner och sen hem och plugga ihjäl sig.. Har ingen ork egentligen, men det är ett måste! Igår så åkte jag iallafall buss för första gången på 5 veckor. Det gick väll bra, fast tvingade Rebecca att åka med mig ner på stan och vänta på nästa buss med mig där. För att övertala henne så fick jag betala hennes buss och köpa en cola till henne, jävla unge! Men det var trevligt iallafall, sen när jag väl kom fram till Hanna med sällskap av Kål så blev det film hela dagen, tre skräckisar i rad. Men det var trevligt :-) Om 93.5 timmar tar jag av mitt gips! LYCKA. Hm, firar tre veckor med mens idag också.. Älskade ppiller. Men nu ska jag fixa mig osv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0