godmorgon

Glömde bort att skriva något mera igår! Låg bara och pillade på min nya mobil, jag är kär i den! Vaknade nyss, och fick höra att Hanna hade varit vaken sen klockan fem imorse! Hon går verkligen upp och går och lägger sig på konstiga tider.. Nu sitter jag här inlindad i ett täcke och har precis vart ute på morgonciggen. Börjar tjugo över ett idag, har bara två lektioner. Riktigt skönt, helst så önskar jag att jag slapp skolan. Men mamma min vägrar, för jag är ju inte sjuk.. Nu ska jag klä på mig och slänga lite smink i ansiktet! Skriver mera senare, godmorgon allhopa! :-)

Kommentarer
Postat av: Annika

Fin blogg! Ha det så kul i skolan idag :-)

2009-02-05 @ 10:43:55
URL: http://miesperu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0