godmorgon

Vaknade precis, på riktigt den här gången. Vaknade en gång tidigare, vid 7tiden pga av fruktansvärd mensvärk. Så jag tryckte i mig ett par ipren och Hanna värmde en sån där menskudde som jag kallar det åt mig. Fattar inte, mina ppiller ska ta bort värken. Men iallafall hade jag så ont så när jag hoppade till badrummet så snurrade allt så jag tappade fästet i golvet med kryckorna och snurrade runt ett varv och slog huvudet i väggen. Precis då råkade jag smälla in dobbarna på kryckan i foten. Så fick ett litet hål, som verkligen svider nu. Imorgon så är det tre veckor kvar tills jag tar av gipset! Känner mig så glad för det så det finns inte. Nu ska jag ta dagens första cigg och sen äta mat med Hannsi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0